linneaml

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Linnea - 11 november 2012 17:00


Har suttit i en halvtimme och försökt få till ett bra inlägg men det går inte så jag struntar i det och städar mitt rum istället, peace!
TumblrMerry Christmas♡Mesa de Trabalho Fofa II / Imagens Fofas para Tumblr, We Heart it, etcthat's my little factwhat if we knew everythingTEENAGER POST

Av Linnea - 11 november 2012 12:09

Fredags: Jag och Ester åkte in till Stockholm City och åt yoghurtglass i gallerian. Vi tog en snabb tur förbi Hollister men hittade inget intressant så vi åkte hem. När vi kom hem så spelade vi xbox kinect i en och en halv timme sen gick hon hem och packade. Jag stannade hemma och packade mitt, vi möttes vid busshållplatsen vid halv 6 då båda hade mycket saker att bära på. Bussen kom och vi tog den till finntorp, sen gick vi till kyrkan för vår konfirmationsgrupp skulle sova bredvid kyrkan i ett annat hus. Vi träffade Elsa precis när vi gick in så vi gick tillsammans in. Vi lade våra saker i sovrummet sen spelade vi pingis med Marion och Sally. Vid ungefär halv 7 så gick vi upp och åt middag, Tacos. Efter middagen så lekte vi lekar, fick en rundvandring i kyrkan, lyssnade på musik, spelade pingis och tittade på film. Vi gick och la oss vi ungefär halv 2. 

Lördag: Vi blev väckta vid halv 9, då gick vi upp och åt frukost. Efter frukosten så plockade vi undan i rummet (madrasser, sovsäckar osv) och när allt var klart där så gick vi ut och körde samarbetsövningar i 45 minuter. Vi hade även en "lektion" inomhus. Till lunch fick vi tomatsoppa. Vi var klara vid 2. Jag och Ester fick skjuts hem med pappa. När jag kom hem så packade jag upp mina saker och la mig framför TV:n. Vid halv 5 kom Vilma, då gick vi till Ica och köpte godis, mjölk, chips och skumnissar. När vi väntade på  bussen så åt vi nissarna. VI kom hem till henne och hon packade sina saker snabbt. Vi promenerade hem till mig och började laga middag (resten av min familj var på middag hos grannarna), pasta med tomatsås. Det var jättegott och båda blev mätta. Vi hällde upp godiset och chipsen i skålar och satte oss framför TV:n. Vi kollade på massa olika program och filmer. Vi gick och la oss runt halv 1.

Söndag (idag): Vilma gick hem till sig vid 11, jag har gett pappa ett paket och ätit frukost. Resten av dagen blir det plugg, undanlockning och gå klädd i mjukisar, adios!
pasteldreamsWRAP ME UP IN YOU

Av Linnea - 11 november 2012 11:44

Красивые вещиMajesty MarialeFoto di Il diario di un'autolesionista.(33) Dream
Varm choklad, ett paket från A&F, brownies och lockigt hår.

Av Linnea - 11 november 2012 11:41

Har ingen jätteny men den här är för någon månad sen. 

Av Linnea - 11 november 2012 11:37


Jag saknar sommaren!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Linnea och jag hoppas att du kikar in här fler gånger :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Ovido - Quiz & Flashcards