linneaml

Alla inlägg under oktober 2012

Av Linnea - 31 oktober 2012 21:02

Körde FIFA 13 idag, så jävla grym så jag gjorde självmål... Ni får ordentliga inlägg när skolan börjar igen ;)

Av Linnea - 30 oktober 2012 15:28

Hej! Idag så har jag varit i skolan (igen) och fixat med stickningen. Efter det åkte jag in till staden och åt lunch med min madre. När vi hade ätit klart så gick vi till stället där jag ska praoa och pratde lite med dem som jobbar där. Köpte även varm choklad och satte mig på bussen hem. Nu ska jag gosa ner mig i soffan med en filt och sätta på en film. 
Det bästa med hösten är att man kan kolla på film, dricka te och varm choklad, baka bullar och när det är vackert väder så kan man ta fina bilder.
Hejdå!
best, art, beautiful, bestmovies - inspiring picture on <a href=Favim.com" />Starbucks Magyarországlove | Tumblra_taste_of_sweden - IKEA

Av Linnea - 29 oktober 2012 20:21

Vilma och jag åkte till skolan idag men min lärare var inte där så vi gick och hyrde film. När vi kom hem till henne så åt vi lunch och satte på filmen som vi hyrde. Dark Shadows med johnny Depp. Den var läskig och rolig så den får 4/5. När vi hade tittat klart på filmen så bakade vi scones och fikade. När vi hade fikat klart så spelade vi Mario Party 8 och Fifa 12. Ingen av oss hade spelat Fifa förut men det var sjukt roligt. Vi har det här hemma så jag kommer definitivt spela det mer. 

Sitter just nu och kollar på Animal planet och facineras av alla djur. 
Hejdå
Skulle vilja ha sånt här hår, så snyggt! Bilder från weheartit
Just Girly Things ღMegan and Liz Mace (meganandliz) en Pinterest♛ We Heart Hair♛Google Image Result for http://i121.photobucket.com/albums/o217/peachteadirtyglamour/Lucy%2520Runaways%252024july/5edipdyedhair.jpg
 

Av Linnea - 29 oktober 2012 09:11

Hej! Tänkte berätta vad jag ska göra resten av lovet:

Måndag: åka förbi skolan en snabbis för att lämna ingen grej och att min lärare ska kolla på min stickning. Efter det blir det lunch med Vilma, vilket ska bli kul!

Tisdag: Ska kanske vaccinera mig och sticka ut och springa. Annars inget planerat.

Onsdag: Fotokurs från 10-15 med Emma L. På kvällen ska jag kanske följa med Ester och hennes sexåriga lillasyster ut och gå bus eller godis.

Torsdag: Fotokurs igen. När den slutar åker jag direkt in till stan dr min moster och kusin väntar. Sova hos moster till lördag

Fredag: gå på stan typ.

Lördag: vet inte än

Söndag: gå på gudstjänst och plugga.

Hejdå!
Någon dag kanske det även blir bakning

Av Linnea - 28 oktober 2012 15:51

Hej! Idag har jag gjort klart SO:n så den skickade jag in. Har även krattat löv, städat rummet (hann inte igår), övat på gitarren, spelat bandy, duschat, prövat kläder ätit cupcake, fört över bilder i datorn, stickat och rensat lite i min gaderob. Har gjort allt jag ska förutom att plocka undan saker från matsalsbordet.. Men det ska jag göra när jag skrivit klart. Nu ska jag och mamma beställa hem saker från kataloger, Hejdå!
  Min fina vän Ester :) Ni kan följa henne på Instagram där hon heter esterportfors och laddar upp bilder på allt möjligt. 
 

Av Linnea - 28 oktober 2012 13:08

Jag har tråkigt. Har pluggat lite idag med, har även stickat. Nu ska jag sticka lite till. Hejdå

Av Linnea - 27 oktober 2012 11:39

 
Plugga, sälja julblommor, tvätta håret och städa i mitt rum. Sen måste jag köpa godis också ;)

Av Linnea - 26 oktober 2012 18:52

Pappa och jag sitter just nu på thairesturangen i ektorp och väntar på vår mat. Vi har precis varit och köpt glass, naturgodis, goda ostar och läsk. När vi har fått vår mat här så åker vi hem äter familjemiddag (mamma och K väntar hemma). Ikväll blir det bara fredagsmys med familjen och imorgon ska jag plugga med Ester, pluggar imorgon då slipper jag tänka på det resten av lovet. Handen känns lite bättre men gör fortfarande lite ont. Juste idag på gympan så hade alla med sig ytterkläder (jag hade på mig underställ och mössa...) när vi får reda på att vi är inne, det gick bra det med. Hejdå

Presentation


Jag heter Linnea och jag hoppas att du kikar in här fler gånger :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Ovido - Quiz & Flashcards